Opis
Szczegóły
Sposób użycia:
- Przed rozpoczęciem pracy bardzo dokładnie wymieszaj pastę. Warto przed każdą aplikacją pasty zrobić kilka intensywnych ruchów butelką.
- Świeże futro, czy gabka powinny być wstępnie zmoczone i odwirowane w urządzeniu Pad Washer. Jeżeli nie posiadasz takiego urządzenia to daj mgięłkę wody na powierzchnię pada.
- Następnie zakręć talerzem i daj jedno pełne pryśnięcie pasty, żeby rozłożyła się na całej powierzchni pada.
- Przy maszynach DA pracuj na biegu 3, maksymalnie 4. Przy maszynie rotacyjnej 1200-1400 obrotów. Pracuj tylko na tych prędkościach od samego początku do końca. Przy futrze daj lekki docisk, natomiast przy gąbce możesz próbować dać średni docisk. Jeżeli chcesz wykorzystać pastę do mocniejszego polerowania, możesz spróbować biegu 5 na maszynie DA lub dojść do obrotów 1600 na maszynie rotacyjnej.
- W zależności od lakieru i jego nagrzewania się przesuwaj maszynę szybciej lub wolniej. Temepratura lakieru nie powinna przekroczyć 40oC. Tyczy się to zresztą wszystkich past polerskich.
- W zależności od lakieru i wybranego pada, a co za tym idzie urobku który powstaje podczas polerowania, możesz zrobić 4-6 przejazdów (zakładając że jeden przejazd to powierzchnia wielkości 4 średnic pada, a dokładknie przejazd lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo).
- Następnie wyczyść pada w urządzeniu Pad Washer i zaaplikuj ponownie pastę. Możesz również wyczyścić pada sprężonym powietrzem i ponownie zaaplikować mgięłkę wody oraz pastę. Pad Washer zapewnia jednak lepsze czyszczenie, co może przełożyć się na lepszą jakościowo i szybszą pracę oraz na możliwość dłuższej pracy na jednym padzie. W przypadku tradycyjnego czyszczenia warto mieć kilka padów na całe auto.